čtvrtek 6. února 2014

Těší mě, sebevrah!

Ahojda, sluníčka moje!!

Jsem ráda, že jsem Vám chyběla! Opravdu se pokusím přispívat častěji, bo jak vidím tu Vaši radost, tak jsem hned sama zase o něco víc šťastnější! (Takže perte do mě ty Vaše úsměvy!)

Jinak dneska je to potřeba! Cítím se nějaká přešla a smutná...a tak nějak osamělá...? Safra, kdybych byla venku kupa sněhu, tak bych tam strčila hlavu, abych se vzpamatovala! (mražák je pořád totálně narvaný! Vím, žádná novinka..) 

A vůbec! Kde je sluníčko??

Ještě jsem Vám minule zapomněla oznámit jednu velice, převelice důležitou věc. Řekněme, že tak 5.9 nebo možná spíš 6.9. můžete očekávat mou smrt. Takže se dožiju svých krásných 24. narozenin (jou jupí! zraju jako výborné víno!) a pak doslova zdechnu.

Ehm a proč? Nuooo protože jsme se ségrou dostaly na Vánoce od našeho božího bratrance takový malinký dáreček:


Jojo, krásný dárkový registrační certifikát na B7 neboli Beskydskou Sedmičku neboli "Určitě umřu" neboli "Jsi magor, kam to zase lezeš..?". A o co se jedná? Zcela jednoduše během 30 hodin musíme přejít sedm beskydských vrcholů, takže 4.9. s Vámi oslavím svoje narozeniny, rozloučím se a 6.9. očekávejte moje parte!

Byla blonďatá a byla střelená,
byla chytrá a byla úžasná.
A i když teď leží v rakvi jak kus dřeva,
stále vypadá perfektně!

(Však mě znáte, mám se ráda! Jo! A Mějte se taky! Vždyť jste přece jedinečné!)

A taky jsem přemýšlela nad jménem našeho týmu. Já nevím, ale strašně se divím, že "Suicides" nebo "AndNow?WeWillDiEAndHaveAbsolutelyFuckingPainfulDeath" neprošlo. Takže nakonec jsme "Keep Calm And Go Up And Down". Haha, už vidím, jak budu úplně jóginsky dýchat, abych byla calm a půjdu up and down. (Jop, úplně down do pekla, bo až umřu, tak se beztak jinam nedostanu.)

Mějte se krásně a Keep Calm and Do Yoga!

Mňau

Blondy

4 komentáře: