středa 12. února 2014

Zase jednu jen tak...

Krásný den, sluníčka!

Můžete mi proboha vysvětlit, co to jako má venku znamenat? Tož tak ráno venčím svoji zlatou a sucho, jak cyp, při snídani taková šílená průtrž mračen a při dopolední svačině vánice? Mno, tak čekám odpoledních krásných 30°C a opalovačku. 

Sice mám dneska večer lekci jógy a zatím se mi lézt z postele moc nechce, ale aspoň už mám dneska za sebou svůj milovaný ranní běh (krásných 8 km za 42 minutek) a upečený svůj první krásný chleba! Dívejte ho!! (Jsem machr!)


Fešák cuketový z žitné, kukuřičné a celozrnné špaldové mouky se sušenými rajčátky, olivami a tymiánem. Jako upřímně na to, že je to můj úplně první chlebík, tak je výborný! (Ale mně taky chutná úplně všechno, co si upeču...) Díky cuketě takový fajně vláčný! A na dnešní oběd mi zaplnil bříško tak dokonale, že asi fakt za chvilinku usnu... (Nebo to bude tím, že jsem vstávala ve 4...?)

Jinak sobotní ráno/dopoledne jsme se sestřičkou a jejím milým využili na výšlap na Velký Javorník. 

Paráda! Krásně bylo a byl by hřích zůstat sedět doma na dupce! A i když jsme pak trošičku zabloudili, bo když se člověk dobře zakecá, tak mu ani nepřijde divné, že už dlouho neviděl žádnou značku a to pak bylo něco ve smyslu "hmmm, je divné, že jdeme pořád dolů, ale za tou zatáčkou už určitě půjdeme zase nahoru". (No, nešli jsme...) Bylo skvěle! 

Tak jsme to pak střihli kolmo lesem vzhůru a moje stehýnka (po páteční drsné lekci speedingu) brečela, hýkala, nadávala, stávkovala, pálila, bolela a málem vzala nohy na ramena, ale šikulenky moje to nakonec zvládly a mi se mohli kochat tímto nádherným výhledem! (Ne, vůbec nevím, co bylo pod námi a ano, velmi se stydím!)




A cesta nazpátek byla podobná, tj. kolmo lesem dolů, bo po tom ušlapaném ledu na stezce se prostě jít nedalo. To by byla totální sebevražda! (Stačí, že se zasebevraždím na B7. Z nějákho důvodu už jsem zase měla nutkání psát G8...) Tak jsme se jen když tak sem tam málem zasebevraždili o nějakou větev, kořen, kluzký šutr, listí...

Jo a taky teď budu podle některých (haha, podle sebe) trapně trapná a dám sem fotku, kterou jsem pořídila v práci, když jsem se hrozně nudila (aneb když máte k dispozici místnost plnou zrcadel). Ale víte, co? Každý určitě máme na sobě něco, co máme strašně rádi, hrozně se nám to líbí a jsme na to pyšní, tak proč se s tím nepochlubit? Mně se na sobě líbí moje rty (když zrovna neprovádím svůj hrozný zlozvyk a neotrhávám si je...magor jsem!), oči (utopte se v mých studánkách!), barva vlásků (nice to meet you, totally blond!) a sem tam taky moje bříško. (A na fotce jsem pořádně zatla, bo přeci Vám nebudu ukazovat, jak mi visí na stehnech, ne?) 


Co máte na sobě rády Vy? Pochlubte se!

Dneska úplně o ničem, ale úplně o všem.

Pěkný zbytek velmi nepochopitelného dne!

Blondy

4 komentáře:

  1. ahoj blondýno, kéžby bylo na opalování:)) počasí si z nás trochu tropí blázny :D tady teda nesněžilo, ale ráno byla kláda jak prase
    běh i chleba jsou suprový! jógu si užij :) já byla naposledy loni:( fotky z procházky jsou taky krásný
    jsi jedna z mála, co má na sobě ráda právě bříško! :) určitě bys našla mnohem více věcí, které jsou úžasné (nejsi úžasná celá náhodou?:-*) já mám na sobě ráda vlasy, oči, zadek... a svou povahu :)
    měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. To bruško sa krásne rysuje :) a chlebík vyzerá byť celkom jedlý ;) to keby si videla môj prvý pokus o chlieb... mala som recept z takej úžasnej knižky - navarme si zdravie, ale niečo tak tvrdé som už veru dlho neupiekla, celé mi to stuhlo a ani motorovej píle by sa nepodarilo z neho odkrojiť, teraz ho používam ako stojan na koreniny.... stále rovnako tvrdý, nekazí sa, aspoň som ho využila ;)
    kukucova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. To počasí také úplně nepobírám, příroda se asi zbláznila :D Teď bych potřebovala sníh, protože budeme mít jarňáky, tak ať na těch horách vůbec něco je O.o
    Chlebík vypadá skvěle, také si musím brzo nějaký domácí upéct, asi se to nedá srovnávat s těmi kupovanými. A za běh máš můj obdiv, takhle rychle bych to asi neuběhla ani náhodou :D
    Takové fotky mám nejradši, na vrcholku hory mám vždycky tak zvláštně svobodný a celkově nádherný pocit :)
    No a co říct k bříšku? Prostě paráda! A určitě je víc věcí, které na sobě můžeš mít ráda:)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi po 100 letech jsem se koukla na tvůj blog a nevěřím svým očím, že jsi od doby, kdy jsi zmizela, napsala sem tam nějaký článek? Jsem moc ráda :)*
    Vypadáš spokojeně, hrozně moc ti to sluší! Lekce jógy musí být bomba a výlet vypadá krásně. Miluju tvůj pozitivní přístup :)

    OdpovědětVymazat