středa 10. července 2013

Malinová buchetka aneb jak blondýna "objevila Ameriku"

Krásný den!

Jakpak se dneska máte? Prázdninujete? Lenošíte a opékáte si kýty na sluníčku? Nebo jste hrozně akční jako já a pořád něco kutíte?

Už mám dneska za sebou v nožkách více jak 40 kilásků na kole (úžasné!), dvouhodinové venčení mojí zlaté (teď spí tak tvrdě, že ani pořádný flák masa před čumákem ji nevzbudí), návštěvu zdravé výživy (ZASE!!!), uvařený naprosto dokonalý oběd (mhmmm..grilovaná cuketka), ale hlavně to nejdůležitější: upečenou svojí první buchtičku v mikrovlnce!! Jooo!! Blondýna objevila svou Ameriku!! Díky, díky, díky, ale už můžete přestat tleskat. Ano a je mi jasné, že jsem totálně opožděná a trapná a všichni už máte buchtu z mikrovlnky za sebou (několik let?), ale já se k tomu dostala až teď. PROČ AŽ TEĎ??!! Když ve výsledku se mi povedla tak výborná piškotová malinová buchetka, kterou jsem snědla na jedno žvýknutí??!! 


A třeba se najde ještě nějaká osoba, co buchtu z mikrovlnky nezkoušela (aspoň jedna!), tak se podělím o svůj recept:
  • 1 vajíčko
  • 2 lžíce pohankové mouky (hladké)
  • 1 lžíce vanilkového cukru (toho hrooozně nezdravého, ukamenujte mě)
  • 1/2 lžíce oleje
  • 1 a 1/2 lžíce bílého jogurtu
  • trošku prášku do pečiva
  • vanilkový extrakt (pár kapek)
  • maliny, jiné ovoce, sušené ovoce, ořechy, čokoláda,...
Úplně jednoduše jsem v misce vyšlehala metličkou vajíčko, přimíchala ostatní suroviny a nakonec přidala maliny. Misku jsem dala do mikrovlnky a mikrovlnila přesně 2 minuty a 45 vteřin na plné kule. Pak jsem misku vytáhla, malinovou buchetku překlopila na talířek, nechala trošku vychladnout a pak jsem ji doslova sežrala. Bože můj!! Ta byla výborná!! Ta vanilka ve spojení se sladkými malinami!! 


Takže teď je to naprosto jasné... Je načase udělat papa lívancům a kašičkám a přivítat snídaňovou buchetku z mikrovlnky na všechny možné způsoby. 

Co Vy a buchta z mikrovlnky? Nějaké úžasné psycho výborné nápady?

Díky Percy Spencre!

Blondy

23 komentářů:

  1. pojď, seženem mi kolo a jedeme se projet
    buchty z mikrovlnky jsou fajnee :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna snídám další! Jsou dokonalé! :)

      Vymazat
    2. taky pořád rýpu, a pak mám strupy a to je ještě horší!

      Vymazat
  2. OCH! To zítra musím zkusit! Ale na sváču, ráno musím mít svoji kašičku, jinak jsem zlá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Kašičku jsem dneska oželela a mám další dokonalou buchetku, banánovou se skořicí! Uaaaa, mňam! :D

      Vymazat
    2. Už jsem ji snědla! :D Byla výborná, od teď zahazuju všechny recepty na buchty, bublaniny a koláče a tenhle recept si vylepím přímo na lednici :D Neskutečně jsem si pochutnala!

      Vymazat
    3. Jooo!!! Já jsem říkala, že je dokonalá!! :D

      Vymazat
  3. mungo si kupuju ve zdravé výživě suché, co je na vaření od firmy natura. Akorát ho nevařim, ale nakličuju a taky to jde. Teď jsem akorát přidala na blog článek o knížce o jídle, tak mrkni. Jinak buchtu jsem ještě nezkoušela, viděla jsem to i u beautygloss, ale ještě se zdráhám. I když mohla bych to zvládnout, klasické pečení mi nejde vůbec:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nám sa minulý týždeň pokazila mikrovlnka, takže teraz od týchto buchtičiek nútene abstinujem :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak teď už zbývá jedině trouba :/ a bohužel to nebude taková rychlovka...

      Vymazat
  5. Hloupý dotaz:-DZ jakého materiálu byla misticka?:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Keramická :D ale s kovovou bych to nezkoušela :D Můžeš to šoupnout aji do obyčejného hrnku ;)

      Vymazat
  6. Ha, opožděná a trapná? Chceš něco vědět? Taky jsem ji nezkoušela. A víš proč? Nemáme mikrovlnku :D takže pokud je tady někdo opožděný, tak to je celá má rodina :D..ale já stejně furt říkám, že ji na nic nepotřebujeme :D
    Ale kvůli tomuhle výmyslu bych si ji aspoň na moment koupila, vypadá božsky, mňam :) a ještě k tomu s malinami!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D V klidu, my ji taky koupili až před pár lety, kdy už si všichni několik let všechno vařili a mikrovlnili v mikrovlnce a do té doby nám vůbec nechyběla :D A teď bych se bez ní též obešla... vlastně od středy už nee, bez buchetky nemůžu žít! :D

      Vymazat
  7. Tak už vím, co bude zítra k snídani, aspoň do ní zlikviduju banán, který už má nejlepší dny za sebou. :D
    Jinak jsem taky ještě buchtu z mikrovlnky nezkoušela, ale zítra jdu na to! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S banánem a se skořicí už jsem taky dělala :) Doufám, že Tvoje byla stejně výborná, jak ta moje :D

      Vymazat
  8. Ahoj, mikrovlnia jsi jí teda 2 minuty, nebo 45? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Hlavně, že doteď si toho nikdo nevšiml :D :D 2 minuty a 45 vteřin :D Už jsem to opravila :D

      Vymazat
  9. Ahoj, mikrovlnia jsi jí teda 2 minuty, nebo 45? :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Blondy, tak musím říct, že jsem konečně vyzkoušela Tvou buchetku z mikrovlnky a - dokonalost!! :) Úžasná je, a tak na chvíli sbohem lívance a hurá na zkoušení všech možných variací! :) Už mám za sebou (teda v sobě :)) makovou, perníkovou a čokoládovou s kokosem a všechny skvělé...jen je teda dělám bez vajíčka, ale skoro to není poznat! Super, když má člověk chuť na něco buchetkového a nic upečného není v dohledu :)) Takže si říkám jako Ty: proč až teď???!! Díky! A jinak doufám, že se Ti daří dobře, a že diplomka jde podle plánu. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. to vypadá úžasně! :)) Hned zítra vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat