neděle 25. srpna 2013

Moje týdenní cvičení a jídelníček (3)

Ahojda!

Posledních pár dní už je zase krááásně! Doufám, že nedřepíte doma a ještě donasáváte tu úžasnou letní atmosféru! (A já zároveň ten krásně čistý ostravský vzdoušek...mhmmmm.)

Sem tam po mně některá chcete, abych Vám ukázala moje cvičení nebo nějaký můj další jídelníček. Takže dneska v rychlosti Vám všechno ukážu. (Mno, všechno zase nee! Něco zase příště.)

CVIČENÍ

Jak už jsem se nejspíš někde dřív zmiňovala, tak co se mého cvičení týče, tak sama doma podle videí moc necvičím. Já se prostě sama tak nehecnu a ani bych nevěděla, zda ty cviky vůbec provádím dobře. Z toho plyne, že ani moc nevím, kdo je Bob, Jillian či Zuzka, o kterých pořád všechny píšete (nejspíš jsou to fakt machři, jak čtu), ale třeba jim časem taky přijdu na chuť, kdo ví...? 
Já jsem spíš vyznavačka sportů jako je kolo, badminton, běh, jóga a taky můj milovaný speeding, při němž se kombinuje jízda na statickém kole s posilováním (např. půl hoďka kolo + čtvrt hoďka posilování paže a záda + 10 minut posilování břicha). Jo a taky miluju bikram jógu! (Ano, jak kdyby to nikdo nevěděl...)

Takže většinou dávám 1-2x týdně speeding (záleží na počasí a jestli jezdím na kole venku), 2x týdně bikram jógu, 1-2x týdně badminton (když je s kým) a k tomu kolo, posilování břicha či běh na páse. Úplně každé ráno po probuzení (nebo po ranním cvičení) dělám 10 minutek Pozdrav Slunce a různá protahování celého těla. Jo a taky se snažím hodně chodit pěšky (když je možnost, čas a počasí... a nemám debilní boty).

Jelikož vstávám poměrně brzo (kolem 5), tak nejradši cvičím hned ráno nebo dopoledne, bo odpo už většinou bývám solidně jetá.

Tento týden:

Pondělí
  • Speeding - 45 minut kolo, 10 minut intenzivní břicho
Úterý
  • Běh na páse - 11 km/h - 30 minut
  • Břicho - 10 minut
Středa
  • Bikra jóga - 90 minut
  • Badminton - 60 minut
Čtvrtek
Pátek
  • Volno!
Sobota
  • Břicho - 20 minut
  • Kolo - 35 minut
  • Badminton - 60 minut
Neděle
  • Bikram jóga - 90 minut
Btw. +2x denně minimálně 15 minut venčení mojí zlaté a ani nezmiňuju úklid našeho velkého baráku, který bývá tak jednou do týdne, tzn. úklid dvou koupele, kuchyně, ložnice a mého pokoje, vysávání, vytíraní (ble), dále praní a žehlení a teď taky umývání oken (dvakrát ble ble). Takže pokud mi někdo řekne, že jsem lína pr...dupa, tak ať si mě jeho pr...del (teď už fakt) moc nepřeje!

JÍDELNÍČEK

No a co se jídla týče, tak většinou jím 4 - 5 jídel denně, hlavně hodně ovoce a zeleniny (úplně nejvíc miluju a jednou se ji užeru k smrti!) Poslední dobou mi vyhovují celkem velké dopolední svačiny, takže pak oběd posouvám na později a vynechávám odpolední svačinku, třeba jako dneska (ale to bylo spíš z důvodů, že jsem zbagrovala asi půl plechu koláče, co jsem upekla, bo byl úžasný!).

Snídaně - 6:30
  • Ovesná kaše s ovesnými otrubami vařená ve vodě s 1/2 banánu a skořicí, bílý jogurt, 1/2 banánu, hrst malin a ostružin a vše ještě polité 2 lžícemi kokosového mléka (je mňamka!)

Dopolední svačina - 10:15
  • 3 menší broskve, špaldovo-celozrnný linecký koláč s broskvemi (a bylo ho asi ještě 1,5x více... Jsem nenažranec, ale byl skvělý!)

Oběd - 14:10
  • Králičí stehno pečené na česneku, žampionech a mrkvi (a taťuldovi jsem ho na přání ještě prošpikovala špekem), baby mrkev s hráškem, okurka (btw. nejsem levák...!!)
Večeře - 19:30

  • žampionovo-cuketovo-brokolicové kari (spíš polévka) s olivami a kokosovým mlékem, posypané ovčím sýrem a kokosem (díky blbému světlu to vypadá děsně, ale dokonalá kombinace všeho a jedno z mých nej jídel!)

Celkem pěkně si papkám, což?

No a mimochodem, dneska se mi zase podařilo tak trošičku klepnout předním nárazníkem mého malinkatého Pola a betonovou zídku (byla blbě postavená! A potřebovala zlepšit fasádu!). Stejně jako v případě, když jsem se nevezla do vrat, ani tentokrát výmluvy na premenstruační syndrom nezabraly. (To nechápu!) Už jste někdy zažily takový okamžik, kdy sedíte v autě, chcete couvat, koukáte dozadu, pouštíte spojku, přidáváte plyn a ... hop dopředu...?! (Prosím, řekněte, že se to nestává jen blondýnám!) No, pecka. Ale zídka stojí, auto jede a nejdůležitější - blondýna žije! (Jop, klepu se po rameni.)

Dobrou noc a pěkné sny!

Blondy

P.S. Jediné video, podle kterého cvičím sama, je tady toto od Michaely. Moc se mi líbí, máknu si a je fakt super!

4 komentáře:

  1. Já cvičení podle videí taky moc nemusím. Zkoušela jsem Jillian, ale není to nic pro mě :D Když už tu svojí línou "sedinku" zvednu tak jdu běhat :D Aspoň si pročistím hlavu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, běh taky miluju! Při něm se fakt parádně pročistí hlava a nebo na tom kole! :) Paráááda...

      Vymazat
  2. No mně se to ještě nestalo, ale není to žádná tragédie, lidi bourají každý den, tohle nebyla ani bouračka, jen takové malé nedorozumění..:D
    A nejíš nějak závratně moc;) Ale koláč musel být zřejmě excelentní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, nedorozumění mě a betonové zídky :D
      Koláč byl fakt skvělý! :) Možná časem přidám recept :)

      Vymazat