sobota 3. srpna 2013

Z mého jídelníčku (9)

Ahojda kočky!

Jako miluju teplo a sluníčko, ale tohle už je poněkud hardcore, nemyslíte? Jako mít tady krásné azurové moře, do kterého bych se šla zchladit, by mi vůbec nevadilo. (jo a taky nějakého fešáka, co by mi máznul záda...ani trošičku nejsem náročná). Ale za necelý týden už se v něm budu čvachtat a nasávat vůni moře a mořských plodů a užívat si dokonalého čerstvého ovoce a zeleniny a relaxovat a grilovat se a číst a ... (a snad aji ten fešák bude!) Uiiiiiii! Taky plánujete dovolenkovat? Nebo už jste dodovolenkovaly? (Ježiš, to je zase slovo.)

Jop, jinak dám Vám jednu radu: sníst kilo melounu + asi litr vody + bílá zrající activie + 35°C ve stínu není moc dobrý nápad. Vlastně je to úplně debilní nápad. (Jop, teď to "zraje" ve mně.) Ale je to skvělý nápad když se chcete pořádně "pročistit". Takže dneska jenom v rychlosti, bo za chvilinku nejspíš budu muset utíkat...

Zase se mi v mobilu (žádném smartfounu, ajfounu, ani žádném jiném founu...prostě mém dobrém starém sťupidmobilu) nastřádalo několik málo foteček. Fakt málo, bo poslední dobou jsem hrooooozně lína fotit a psát a něco dělat a vůbec (ale vařit a péct mě baví pořád... Už jsem se zmiňovala, jak ze mě přitom valí pot?)

No a jak jsem říkala, že ani v tom vedru mi kašičky na snídani nevadí, tak jsem trošičku změnila názor... 

Bílý jogurt s Mixitem Do plavek, čerstvé jahůdky, knäckebrot multigrain od Racia s arašídovým máslem a domácí rybízovo-malinovou marmeládou od maminy I. (Vynikající a dokonalá! Jak mamina, tak marmeláda! Nebo džem?)



Mikrovlnková buchetka s mangem, bílý jogurt, maliny a arašídové máslo.



Dokonalý borůvkový crumble - borůvkový jogurt, kanadské borůvky, drobenka z ovesných vloček - šup do trouby na 175°C na 30 minutek a OMG!!



Bílý jogurt s banánem, kanadskými borůvkami a ostružinami, skořice, biskit s arašídovým máslem a javorovým želé.


Bílý jogurt s mangem a praženými mandlovými plátky, BeBe dobré ráno mini oříškové, arašídové máslo.



Ale jedna kašička se tu přece je najde, z amarantových vloček, s višňovým jogurtem, nektarinka a arašídové máslo.



A přihodím nějaký ten obídek...

Grilovaný pangasius, cuketa, žampiony a batáty, paprika.




Kuřecí stehno pečené s olivami, grilovaný lilek a cuketa, rýže.



Grilované králičí filety, batáty, cuketa a lilek, ředkvičky. (Ano, prostě miluju cuketu a lilek a jedla bych je pořád!)




Dokonalý "mišmaš" z brokolice, mrkve, kukuřice, hrášku, cherry rajčátek a kukuřičných nudlí a k tomu ještě byl kozí sýr. Mhmmmmm... Ten bych poslední dobou mohla mít každý den!




Grilovaná paprika, baby karotka, lilek a sušená italská šunka.



Další mix z brokolice, wok mražené směsi a jáhel. Jojo, kozí sýreček taky pak přišel navrch.




A nakonec to nejúžasnější a nejdokonalejší, co jsem si v poslední době udělala. Cuketová "pizza"! (Ano, všichni opět znáte a zase jsem trapná.) 
Jednu střední cuketu jsem nastrouhala nahrubo, osolila a smíchala s vajíčkem, rozprostřela na pečící talíř a dala péct asi na 20 minutek na 175°C. Poté jsem "pizzu" vytáhla, šoupla na ní na kolečka nakrájená dvě rajčata, posypala kukuřicí a čerstvě vyloupaným hráškem, okořenila solí a oreganem, na to nasypala nastrouhanou mozzarellu a pak ještě nakrájené žampiony. Pizzu jsem pak znova hodila na 15 minutek do trouby a pak se jen doslova božsky nažrala k prasknutí! Uaaaaaaaaaa!



Tak já utíkám! Příště možná recept na kefírové muffiny a nebo budu brát útokem zdravou výživu, tak možná nějaké tipy...? Uvidíme...

Mějte se, milé dámy!

Blondy

9 komentářů:

  1. Mmm crumble vypadá fakt parádně a ty obědy.. nebo večeře? úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  2. no tu cuketovou pizzu musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, to jsou dobroty. Všechna ta grilovaná zelenina, ty snídaně, müsli s jogurtem, mňam! S tím melounem mám podobný problém, vždycky si "dlábím" do misky, ale vychází to asi tak, že jednou dám do misky, jednou do pusy, takže když je miska plná, jsem plná i já. Ale přece to nevyhodím, že...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo!! Přesně! Dneska jsem to měla stejné, pěkně jsem si nachystala do misky a k tomu vydlabala asi tak ještě kilo melounu rovnou do pusy :D No fááájně jsem se nacpala :D

      Vymazat
  4. Blondy, děláš si ze mě srandu?! :D Buchetka s mangem? To chci takyyyy :D Jak to bylo? Určitě skvělý :D
    A ty grilované obědy jsou taky božské!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je krása!! Ta barevnost a složení :3

    OdpovědětVymazat