čtvrtek 5. září 2013

Happy B'day, Blondy(no jedna střelená)!

Ahojda, zlatečka!

Tak jakpak se máte? Co škola? Přežíváte?

U mě nic moc nového, jen jsem včera oslavila svoje další "osmnáctiny". No jo, už jsem zase velká holka! (Tak za rok znova tak!) Však jsme to s mojí B taky v sobotu pořádně oslavily láhví (dvěma...?) skvělého vínka! (Jo a taky jsem pak poblinkala půl Ostravy... Njn, jsem čuňátko, co neumí pít. Ale bylo skvěle!)

A to bych nebyla já, abych si na oslavu (sokromou... jen já, mé druhé já a taky to třetí se připojilo) nevykouzlila něco výborného v kuchyni. Po všech těch kombinacích tvarohu, fitness krému, jogurtu atd. jsem konečně objevila tu nejdokonalejší kombinaci na "tiramisu alá Blondy"! Jo a je to směs ricotty a zakysané smetany! Prostě dokonalost!


A na 2 - 3 porce potřebuje:

  • 1 kelímek ricotty (cca 180 g)
  • 1 kelímek zakysané smetany (200 g)
  • 1 vanilkový cukr
  • balíček celozrnných piškotů (70 g)
  • malinová marmeláda (nebo jakákoliv)
  • strouhaný kokos
Ricottu a zakysanou smetanu smícháme dohromady s vanilkovým cukrem, vytvoříme hustou krémovou směs a pak už jen jednoduše vrstvíme: směs, piškoty, marmeláda, kokos, směs, piškoty, marmeláda, kokos, směs. Dáme na několik hodin do lednice a pak už se jen stačí rozplývat, bo je to fakt dokonalost! Ta kombinace! Uaaaa! Ricotta je prostě nejlepší!

A dneska na snídani jsem ještě polila navíc bílým jogurtem, posypala rozdrcenými piškotky, nakradenými ostružinami a mraženými borůvkami. Moje snídaně byla božská mana! Až jsem skoro (?) brečela, když jsem ji dojedla! (Vypadá to děsně, ale já to prostě dneska ráno nedokázala moc dobře naaranžovat... A to debilní světlo... Chuť je však nejdůležitější!)


No a taky jsem před chvilkou vytáhla z trouby svůj první cuketový chlebík! (Jo a taky už ho málem celý sež... snědla!) Tak co jinak s tou miliardou cuket, co doma mám?


Řekněte, není to cvalík krásný? Je! Nejkrásnější!

Mějte se, kočenky!

Blondy

10 komentářů:

  1. Jé, tak dodatečně všechno nejlepší!:) Cuketový chlebík je náramný krasavec, škoda jíst:D určitě byl moc dobrý=) mě vždycky hrozně lákalo vyzkoušet nějakou tu sladkost z fazolí, cuket a spol:X ale když jsem neschopná a nepeču, tak mám smůlu:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Byl výborný! :)
      Já užpekla z cizrny muffiny a též nebyly špatné :) to jsou totiž takové vděčné zdravé potraviny, které chutnají tak, jak chceš :D a když nepečeš, tak musíš někoho zaúkolovat :D

      Vymazat
  2. Cuketový chléb bych také ráda jednou vyzkoušela. Tak snad... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu dobrý, takový fajně vláčný :) doporučuju :)

      Vymazat
  3. Doporučuji piškoty máčet v kávě s amarettem nebo aspoň rumem! To je lahoda! Jinak já používám poctivý bílý jogurt, ty máčené piškoty a banán. Navrch kakao a to je lahoda! Akorát si pro jistotu dělám "jednoporcovou" dávku, protože bych byla schopná sežrat dezert pro 3 lidi..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsem chtěla do kávy s rumem, ale pak se mi s tím nechtělo až tak piplat :D tak jsem ta dala jen ty maliny a kokos :) Jednoporcovky taky dělám a toho jsem měla udělaat taky, bo ve výsledku to skoro byla jedna velká porcovka, které jsem se solidně precpala! :D

      Vymazat
  4. Ty jsi měla narozeniny?? Jéééj, všechno nejlepší a hlavně hodně týhle tvojí pozitivnosti :))
    Receptík je hezký, druhá fotka..no mňam :) A cukeťáček sis dělala na sladko nebo slano?

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju! :) Cukeťaček byl na sladko, já slané moc nepeču :)

    OdpovědětVymazat
  6. Opožděně všechno nejlepší :) A tiramisu vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat