neděle 1. září 2013

Unavená neděle a velké nicnedělání

Ahojda, kočky!

No já Vám nevím, čím to je, ale poslední dobou jsem nějaká líná cokoliv psát či fotit (a mnohdy i přemýšlet). Když zrovna nepracuju, tak si nejradši zalezu s knížkou do postele a chci mít od celého světa klid. Stárnu?! Nebo že by UŽ podzimní únava? (A v zimně budu hibernovat! Muhahaha!) Jak to máte Vy?

Včera jsem se opět pustila do pečení. Přijela mi moje milovaná B, která slavila narozeninky a taky dneska jdeme k mamině I na paellu, takže jsem se rozhodla potěšit je něčím dobrým. Volba padla na Chinois - francouzský máslový dort z kynutého těsta s vanilkovým krémem.

A tak to prosím vypadalo, když se kvasnice rozhodly být stejně akční jako já (aneb jak se kyne na Moravě!):


A tady už jsou moje tři výtvory. Jako nejsou nic moc, bo se mi při pečení "propadly" a trošku na vrchu přichytily, ale musím říct, že chuťově výborné! Něco jako buchtičky s krémem. (Ty jsem vždycky milovala!) Mňam!


Tady malý prďola pro moji B:


A jelikož za pár dní taky budu slavit (jooo, zas a znova 18!), dostala jsem od B taky pár dárečků a nejlepší z nich:



Pozor na mě! Teď budu naprosto neodolatelná!

Ještě jsem si opět tento týden sepsala cvičení:

Pondělí
  • Běh na páse - 11 km/h - 30 minut
  • Paže - 10 minut
  • Břicho - 15 minut
Úterý
  • Kolo -22 km/h - 2x 45 minut (do školy a ze školy)
Středa
  • Břicho - 20 minut
  • Bikram jóga - 90 minut
Čtvrtek
  • Kolo -22 km/h - 75 minut a 45 minut (do školy výlet přes kopečky a ze školy)
Pátek
  • Bikram jóga - 90 minut
Sobota
  • Břicho - 20 minut
  • Badminton - 60 minut
Neděle
  • Volno!
Jelikož jsme včera s B řádně zapily naše narozeniny, nejsem schopná dneska již víc přemýšlet a ani se hnout. (A ťukání do klávesnice je též hrozně vyčerpávající!)

Upekly jste tento víkend taky něco dobrého?

Krásný zbytek neděle!

Blondy

8 komentářů:

  1. Wow to vypadá suprově :) Taky bych se chtěla naučit kynuté těsto, jsi dobrá :) Třeba mi taky jednou vykyne a to jsem z Moravy! :D
    Já taky tento víkend pekla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)
      Fakt Ti ještě ani jednou nevykynulo? Tož safra, kde je problém? :) Líné kvasnice? :D
      Se pak musím podívat, cos zase vykouzlila :)

      Vymazat
  2. Nechceš přihodit receptík? Vypadá to skvěle! :))
    Jinak s kynutím na Moravě mám zkušenosti při pečení vdolečků minulý víkend. :D Kvasnice taky byly nějak moc akční. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Určitě časem přihodím! ;)
      Safra, ty kvasnice na Moravě se fakt nezdají, abychom jednou neskončili jak v pohádce Sůl nad zlato :D

      Vymazat
  3. Tak na mě snad podzimní únava ještě nepadá, ale občas mám pocit, že se těším na pochmurné dny strávené v postýlce s čajem u seriálu :D. Ale když jsem viděla dneska rozvrh, tak si myslím, že moc času na válení nebude :/
    Ten máslový dort - vypadá to skvěle, jsi strašně šikovná! Já s kynutým dělala asi třikrát a moc si v tom nejsem jistá, vaření mám celkově radši než pečení.
    Pohybu máš hezkého dost, nebaví tě ale třeba domácí cvičení podle videí a tak? Jinak nevím, jestli jsi už o bigram józe něco psala nebo ne, ale jak ti svědčí, jak se cítíš? A běh na páse 11 km za půl hodiny, to je slušný!

    Přes víkend jsem nic nepekla, naposledy jsem v týdnu dělala ten cuketový banana bread a byl skvělý, chystám se na něco dalšího trošku netypického - něco z fazolí/cizrny a tak, pohankové mouky atd. Tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, tak na ty se též těším :) ale jak tak vidím tu všechnu práci, co mě čeká, tak taky nevím nevím :( snad ten Tvůj rozvrh nebude až tak strašný a nějaká chvilka na válení Ti zbude :)
      Tak pečení, to je moje! Jako vařím ráda, ale peču mnohem radši :) a s kynutým těstem už jsme kamarádi, ale toto bylo poprvé, co mi nakynulo až tak šíleně moc :)
      Jak už jsem psala kdysi dříve, tak podle videí mě to moc nebaví... Já radši to kolo, běh a pořádnou muziku do uší... U toho můžu vypnout a nemusím přemýšlet :D
      JJ, o bikram józe jsem už psala tady: http://blondy-bloguje.blogspot.cz/2013/05/ahojte-tyyy-jo-to-se-nam-zase-dneska.html a je to naprosto úžasné! Ale na ty Tvoje "hadí" asány stále nemám :D Jinak hrozně mi pomáhá taky po psychické stránce :)
      Na banan bread jsem kukala a teď mám doma přes dvě kila cuket, tak třeba z nich konečně něco upeču! :D

      Vymazat
  4. Já tu zimu úplně nenávidím, né, že bych byla zrovna teď nějak unavená, ale jsem strašně promrzlá...
    Hezky jsi napekla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      A ani mi nemluv, též je mi v zimě pořád kosa! Vždycky se nejvíc těším na to, až si zalezu s čajem do postele :)

      Vymazat