sobota 27. července 2013

Fight!

Pěkný večer, moje krásné a úžasné!

Dnešní den byl strašně dlouhý... Opravdu nekonečný... Ale bohužel? bohudík? musí jednou skončit...

Opět jsem se během jednoho dne ocitla na té své "sinusovce"... Ve stavu, kdy se mi chtělo křičet štěstím a pak strašně moc brečet zklamáním.

Jednou zažíváte s určitou osobou tak skvělé okamžiky, rozumíte si s ní tak moc, až to není možné, strašně si přejete, ať ty chvíle nikdy neskončí a pak...o několik hodin později...přijde takový strašný pád na tlamku a obrovské zklamání, protože ta osoba je vlastně úplně jiná... A tak moc podobná někomu, kdo Vás už jednou na kolena srazil...

V jednu chvíli jste nejšťastnější člověk na světě a máte pocit, že konečně vše překonáváte a přichází ty "lepší zítřky" a pak najednou...o několik hodin později...je to snad vše jen zlý sen a chcete se konečně probudit.... Znáte to?

Pády bývají hrozné. I když naštěstí ty z "malé výšky" se dají celkem přežít, bohužel taky dost bolí.

Každý takový pád musíme překonat, zvednou se a zdviženou hlavou jít krok po kroku dál! 

Každý takový další krok nás posiluje!

A jen silné a odvážné vítězí, protože život je boj a my musíme bojovat!

A my budeme tvrdě bojovat a stát si za svým, abychom konečně našly to naše štěstí a byly happy až do konce života!

Bo každá budeme jednou šťastná! Věřím tomu úplně nejvíc!

Včera jsem po dlouhé době byla na narozeninové oslavě od kamarádů. Bylo skvělé vylézt z té svoji "izolace", všechny je zase vidět a o všem pokecat. Ale stejně pro mě nejskvělejší a nejúžasnější bylo zjištění, že i po tak dlouhé době, mě všichni mají pořád strašně moc rádi, záleží jim na mně a chtějí mi hrozně moc pomoct.

Btw. Moc mi chybíš B!

Já vím, že dneska to byl takový trošku depresivní příspěvek, ale abyste si nemyslely, že jen přemýšlím....


Já totiž stále i peču! Nedaly byste si koláč s ricottou a meruňkami?

Krásnou noc! Jste skvělé a fandím Vám!

Blondy

3 komentáře: