neděle 21. dubna 2013

Můj úplně první příspěvek aneb zkouška signálu

Ahoj, říkejte mi Blondy :)

Tímto úvodním příspěvkem bych Vám chtěla představit sebe a tento blog a tak nějak sesumírovat, o čem bych se ráda rozepisovala a na co se zaměřila.

Jsem 22letá studentka vysoké technické školy ve svém rodném městě - Ostravě. Miluju sport, svou úžasnou fenku, knihy, jaro (už je konečně tady!!! :)) a hlavně ČOKOLÁDU :D, zajímám se o vaření a zdravý životní styl. A je toho ještě mnohem víc, s čímž Vás budu seznamovat postupně. Jinak co se mě týče, jsem taková středně vysoká skoro modrooká blondýnka (to vůbec nikdo nečekal) a řekla bych, že i docela milá, hodná a ochotná, ale to spíš musí posoudit jiní :) Jo a taky jsem hrozná perfekcionistka a puntičkářka, což moji rodinku sem tam dosti štve...no...dosti...přesněji "úplně mega moc" štve :D

Stejně jako mnoho lidé kolem mě, jsem se aji já rozhodla publikovat své myšlenky, nápady, city a pocity, znalosti a vědomosti, zkušenosti ve světě internetu - prostřednictvím bloggu. I když přijít na to, jak to tady všechno funguje a ta všemožná nastavení...grrrrr...ještě stále jsem z toho trošku mimo (njn, blondýna), ale bojuju a já nad tím blogem jednou vyhraju! Takže chvilku strpení, prosím. :)


Prvotní impuls byl zapříčiněn tím, že jsem začala pročítat různé blogy, tedy prvotně mě zaujal blog Adele (http://hubneme-a-zhubneme.blogspot.cz/), na nějž jsem narazila, když jsem hledala nějaké zdravé recepty a různé tipy a pak přišel blog fitness-girl (http://fitnessgirl-lifestyle.blogspot.com/). Musím uznat, že ten se mi zalíbil úplně ze všech nejvíc, opravdu :). Fakt úžasná bloggerka, která má svůj názor, plno mnoho zajímavých tipů, životní příběh a vůbec všechno..a když čtete ty příspěvky...úplně Vás pohltí :) A v životě zažívala obdobný problém, s jakým se třeba teď vypořádávám i já, ale o tom zase někdy příště... Samozřejmě je tu plno jiných blogů, jež ráda čtu a o nichž určitě bude zmínka.

Tak a to by asi na první příspěvek mohlo stačit, přeci jen Vás hned napoprvé nechci zahltit nějákými šílenými bláboly a navíc teprve začínám odhalovat všechny ty taje blogování a vytváření blogerských stránek (za každou radu budu neskonale vděčná) :).
Pevně doufám v to, že se Vám můj blog o mě a všem, kolem mě, bude líbit a že se třeba i něco málo dozvíte :) Třeba to napoprvé bylo trošku zmatené, ale tak všichni jsme nějak začínali a já se budu snažit, aby to se mnou bylo čím dál čitelnější :D.

Krásný zbytek úžasné jarní neděle!!

Blondy

2 komentáře:

  1. Vítej! Také mě inspirovaly blogy ostatních holek! Nejsme v tom samy!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju! :) Ale je celkem těžké psát tak, aby to lidi více zaujalo..ale máš pravdu, nejsme v tom samy :)

    OdpovědětVymazat