neděle 28. dubna 2013

Jogurtové lívanečky...mňami

Ahojte všichni!

Tak po nádherném slunečném týdnu je to tady...deštivá neděle.. Avšak dneska mi to přijde poněkud jiné ve srovnání s ostatními deštivými dny, takové méně depresivní. Nevím, čím to je, ale možná tím, že jsem ještě pořád dobitá energii z předchozích úžasných slunečných dnů a nebo třeba taky tím, že jsem si dnes na snídani udělala svoje milované dokonalé JOGURTOVÉ LÍVANEČKY :). (Oooo, anooo, musím se umět sami sebe pochválit :D)

A to bych nebyla já, kdybych se s Vámi o tento parádní receptík nepodělila. Jelikož na snídani miluju, když si můžu dát jogurt s ovesnými vločkami a protože ráda experimentuju (už se opakuju :D), vymyslela jsem si tyto lívanečky :).



A tady je recept:
  • 30 g jemně mletých ovesných vloček (např. Emco)
  • 10 g pšeničných nebo ovesných klíčků (otrub) - pokud nemáte, tak dejte jenom 35 - 40 g jemně mletých ovesných vloček
  • 120 g bílého jogurtu (já používám kelímek Activie a pokud mám ovocnou, tak už do těsta nepřidávám cukr)
  • 1 vejce
  • 1 lžička třtinového cukru
  • 1/2 lžičky prášku do pečiva
  • 1/2 lžičky oleje (já používám olej z vlašských ořechů, má takovou příjemnou chuť)
A postup je velmi jednoduchý. V misce si vyšlehám cukr s vejcem, přidám jogurt, ovesné vločky, klíčky a nakonec prášek do pečiva. Rozehřeju si pánev, lehce rozetřu olej a na mírném plameni (fakt mírném, poučila jsem se, že lepší je dělat o něco déle a do zlatova, než rychle a hodně do hněda :D) dělám lívanečky. Dávka vyjde asi na 7 menších lívanečků a pro jednoho na snídani je to tak akorát.
Dneska jsem si lívanečky dala s jahodami, které jsem nakrájela na malé kousky a nechala na chvilku "probublat v mikrovlnce". Poté jsem jimi polila lívanečky a ještě trošičku přelila javorovým sirupem. Můžu říct, že to byla neskutečná mňamka! :)

Jinak jednou jsem si je zkoušela dělat z kokosové Activie a nakonec je posypala kokosem a zalila javorovým sirupem a milovníci kokosu by si moooc pochutnali.

Nezbývá mi nic jiného, než popřát dobrou chuť a pěknou neděli! :)

Blondy

Žádné komentáře:

Okomentovat