středa 12. června 2013

Co nového v kuchyni (3) aneb další útok na M&S

Krásné ráno!

Dneska si musím postěžovat! Nemám ráda potraviny v M&S. Nemám je ráda za to, že tam mají tooolik úžasných a výborných věcí a vždycky (úplně pokaždé!!), když jdu jen pro jednu, jednu jedinou věc!!, tak odcházím s plnou taškou a prázdnou peněženkou. Normálně ony ty věci samy do toho košíku skáčou! Jak to ti Angličané dělají?? 

Znáte to? Máte to taky tak?

Při svém poslední náletu jsem si původně šla POUZE pro Tikka pastu, se kterou jsem nakonec ani neodcházela! Zase jsem musela zkusit něco nového a místo ní vzala tady tuto Pad Thai nudlovou pastu. Co se chutí týče, je trošičku pálivá a podle mě v ní je nejvíce cítit chuť rybí omáčky a rajčat. Není špatná, ale ty indické jsou mnohem lepší, hlavně Tikka.


Takže, měla jsem jednu věc, pro níž jsem původně měla/neměla namířeno a už jsem chtěla odejít, ale co se asi tak mohlo stát... Na poslední chvíli mě upoutaly stolečky se slevami! (Sakra, ty slevy!) Ony totiž ty stolečky nemůžou být úplně mrňavoučké, aby si jich lidi nevšimli, nene, ony  MUSÍ zabírat půl obchodu a k tomu ještě přidají půlmetrové plakáty hýřící všemi barvami s véééélkým "-20%"... Aji se zavřenýma očima bych k nim zamířila... (Ano, vím, že to tak přesně má být, ale povztekat se můžu, ne?)
Na prvním stolečku byly slevy na čaje a sušenky a jelikož čaje miluju (jak oni to ví?!), hlavně bylinkové, tak jsem si vzala (musela vzít!) tento uklidňující (abych se pak doma uklidnila z toho, že jsem zase vyprázdnila peněženku), který nádherně voní a chutná po heřmánku. Teda ještě je v něm levandule, avšak ta tam moc poznat nejde (když do něj dám levandulový med, tak je ... mýdlo).


A na vedlejším stolečku byly slevy na různé dresinky a omáčky. Salátky jsou moje láska a většinou si vystačím pouze s olivovým olejem (ze sušených rajčátek...mhmmm), ale co zkusit  (musela jsem zkusit!) nějakou novou chuť...? Ještě když na mě ta "-20%" tak hrozivě koukala (něco ve stylu "nevezmeš si to a budu Tě strašit ve snech!")! Takže šup šup a jeden Soy. Chilli+ Coriander Dressing putoval do košíku. Je jemňoučký, ne moc pálivý a dodá salátu lehce kyselou a rajčatovou příchuť.


A na závěr tu mám jednu sladkou, ne sladkou, přeslazenou prasárníčku. Ta ve slevě nebyla, ale co Vám budu povídat... Prostě mě honila mlsná velikosti...no velká jak cyp. Vy, co moc nemáte rádi sladké, se na to radši ani nekoukejte a klikněte myší vpravo nahoře, bo Vás jen při pohledu začnou bolet zuby. 
Ano, snažím se žít a stravovat zdravě, jenže to neznamená, že si nemůžu sem tam (ke svému "kyblíčku" kávy) dopřát nějakou tu kalorickou a nezdravou mňamku ve formě čokoládky, zmrzlinky, sladkého krémičku či tady takové přeslazené karamelové omáčičky (fuj, takové množství zdrobnělin). Já to totiž fakt miluju! Btw. mimo této tam ještě měli omáčku citronovou, malinovou a čokoládovou (všechny bych je zfutrovala!).


A co plyne z mých náletů na M&S? Nedokážu odolat a jsem velmi lehce ovlivnitelná stolečky se slevami, bojím se velkých "-20%" a musím se jít léčit. 
Mimochode, to mi připomíná, že asi budu  muset udělat další attack. DOCHÁZÍ MI ARAŠÍDOVÉ MÁSLO!! UAAAAA!!! Tentokrát si neberu peněženku a nachystám pouze a přesně 112 Kč (samozřejmě na dvě). Takže pokud potkáte blondýnu, somrující o pár korunek před potravinami M&S, tak to určitě nejsem já...!

Mějte se pěkně!

Blondy

7 komentářů:

  1. čáágo:-* já si taky stěžuju! v M&S jsem ještě nebyla :(
    co je Tikka pasta?:) a tu pálivou bych si dala! slevy na čaje, tam bych umřela <3 a salátky mám nejradši s jogurtem :) ikdyž občas pořádný dresing neuškodí!
    co znamená "kyblíček kávy"?:D a já si dopřávám často, časťoučko <3 a arašídové máslo mi došlo, za šest dní, omg!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyla? Tož tak přijeď k nám do Ovy a já Ti ho ukážu :P
      Tikka pasta je směs koření na výrobu indického kari :)
      Tak si představ kyblíček, co mají děti na pískoviště a pak ho 3x zvětši a dostaneš můj "kyblíček" :D
      S arašídovým máslem jsem na tom dost podobně :D má neuvěřitelnou vlastnost rychle a nepozorovaně mizet..

      Vymazat
  2. Naštěstí tady M&S nemáme, takže nemám kam chodit utrácet. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě strašně mrzí, že M&S u nás nemáme, ale asi jak píše Kriss...utrácela bych ještě víc a to nejde! :D
    Ale věřím, že nákup musel být více než přijemný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příjemné bylo hlavně taky to vychutnávání těch koupených věcí :)

      Vymazat
  4. Ahoj :) zvu Tě ke mě na giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Holky moje! Já Vám tak strašně závidím, že u Vás M&S není! (Ale já bych si určitě našla jiný dokonalý obchod, jsem hrozná :D)

    OdpovědětVymazat