úterý 11. června 2013

Radosti všedních dní

Ahojte moji milí!

Taky u Vás už zase prší?? A taky Vás to tak neskutečně se...štve?? Grrrr... A já se tak těšila, že si udělám nějaký výlet na kole. Hmm, dneska leda tak z garáže do sklepa...

Co jinak? Jinak dneska nebudeme papat (ani žrát), ani nakupovat, ani vařit a ani slintat nad obrázky mnou uvařených (božských) jídel. Dneska to bude sobecké povídání o tom, co mi poslední dobou udělalo nebo dělá radost. Nuda? Nevadí! Prší, máme spoustu času...

Včera jsem udělala nálet na Librex (nasávat vůni nových knih) a udělala si radost Pátou dohodou, o níž jsem se už zmiňovala tady a samozřejmě jsem musela obohatit svou sbírku titulů od Jeffery Deavera (fakt nešlo odolat!).


On prostě píše tak dokonale!


To byste nevěřili, jaký je problém sehnat pořádný obal na knihu! Jelikož si knížky často beru s sebou na cesty a do MHD, tak jsem je vždy balila do sešitových obalů, aby se mi neojížděly rohy, hrany a vůbec, ale i tak to bylo nic moc. Jako je pravda, že ručičky mám šikovné (uvidíte níže), ale že bych se vrhla do šití a kucení a vytvořila si sama jeden pořádný obal, to se mi tak nějak nechce. Takže jsem byla včera tak (ne, TAAAAAAAAK) happy, když jsem sehnala tento pořádný, hrubý, látkový obal na knihu! A božíčku ano!! Je růžovoučký s puntíky!! JUPÍ! (Jiný bohužel na výběr nebyl, tzn. zas budu za typickou blondýnu.)


Jelikož jsem hrozně neschopná sehnat si chlapa (ne, jsem pouze strašně vybíravá a mám smůlu), koupila mi sestřička při návštěvě Vídně toho žabáka, abych si mohla "vypěstovat" vlastního prince doma.


Ne, nemusela jsem ho líbat (ani jsem to nezkoušela...?), ale z návodu stačil pouze zalít vodou a 10 minut počkat...


...ehm...no a po půl hodině princ pořád nikde. Fakt už jsem si začala zoufat...



....naštěstí se po hodině KONEČNĚ začal klubat! Nakonec ještě dostal čistou vodu (a potápěčskou soupravu)...


...a TADÁÁÁÁ! Už mám svého prince! (Zní to moc zoufale?) Jinak má ale celkem nasr...štvaný výraz... (Že by kvůli toho, jak se topí?) A za tři dny by měl fešák vyrůst do krásy. 


Takto vypadal dneska ráno (fakt roste!).


S tím, jak se učím relaxovat, jsem si kromě čtení našla další zálibu:


Ne, není to focení cizích obrazů, ale pozor překvapení...MÝCH! Tohle je MŮJ výtvor! No, dobrá, zase tak úplně sama jsem to nekreslila (to bych byla fakt machr). Je to tzv. "vybarvování podle čísel" - máte k dispozici bílé plátno s rozkouskovaným obrázkem a v každém kousku máte číslo akrylové barvy, kterou jej máte vymalovat (tak složité k pochopení to není). Prostě taková "omalovánka" pro dospělé. Vypadá to možná jednoduše a sentimentálně, ale to byste nevěřili, jaká je s tím mega práce a piplačka, bo některé kousíčky jsou fakt pidi a těch pidi kousíčku máte tak milion vedle sebe, jenže ten štěteček zase tak pidi není... Chápete, ne? (Ano, prostě jsem se musela pochlubit, jak jsem hrozně moc šikovná a trpělivá!)


A někdy se mi bohužel stane (kecám, stává se mi to pořád...damn!), že si spletu kelímek na vymývání štětců s hrnkem na čaj. Mňamka... "akrylový" čajík...


Zrovna jsem z trouby vytáhla pravé maďarské záviny úplně totálně napěchované mákem a ořechy. Jsou výborné a krásné a dal bych Vám tu fotku, ať se uslintáte k smrti, ale zatím si je nechám pro sebe...muhahahaha!

Mějte se krásně a udělejte si dneska něčím radost!

Blondy

2 komentáře:

  1. ahuuj blondýno:-* u nás dnes neprší!:) ale tys mi přinešla déšť! žádné jídlo?!:D:(
    vůni nových knih miluju! a knížky mám zabalené z knihovny,heheč:D
    snad tě bude princ milovat a malování ti vydrží:) je to jak od umělce! ale ten čajík... uh :D
    a se záviny ke mě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda kočko! Neboj, zítra nebo pozítří Ti to vynahradím :P :D
      Děkuji a ten čajík je pěkný hnus, já vím :D
      A záviny už jsou u Tebe! :P

      Vymazat