neděle 9. června 2013

Z mého jídelníčku (2)

Ahojte!

Ježiš, dneska je tak krááásně, konečně to jaro/léto! Jak mě zase to sluníčko zlepšuje náladu! Co Vy? Jak se dneska máte?

A dneska se mi nechce psát a nechce se mi ani přemýšlet a vymýšlet. Dneska si budu jen užívat sluníčka, než zase zdrhne, číst, kreslit, lenošit a budu dělat to po, čem byly NE-DĚLE pojmenovány, tedy budu NE-DĚLAT nic (nebo něco? kdo se v těch kombinací negativ a pozitiv má vyznat).
Dneska se pokochejte tím něco málem, co jsem nastřádala v mobilu (jo, foťák na mě pořád hází bobek).
A hned ze začátku... Proč mám tak ráda jaro?


Čerstvé jahody všude, kam se podívám! A jen tak na svačinku nebo nejlepší!

...s nektarinkou
Další moje oblíbené ovoce - borůvky. Bohužel ještě není sezóna čerstvých, ale ty mražené se taky dají. Už se těším, až si zase při sbírání sednu do borůvčí a pořádně si zamažu pr...dupku.

Rozehřáté v mikrovlnce na jogurtových lívancích a s arašídovým máslem byly mňamka.


A na ovesno-jáhlové kaši s opraženými plátky mandlí, borůvkovým jogurtem a arašídovým máslem další božská mana. 


A nezapomeňme na mango! Ve formě malé svačinky s cizrnovým "blondies" muffinem aneb když jsou všechny malé talířky v myčce.


A už jste ochutnali jogurt Aktivní: mango s cereáliemi od Hollandie? Milovníci manga musí vyzkoušet!

Můj NEJOBLÍBENĚJŠÍ oběd! Už jsem si málem zavařila na krásný trapas, když jsem chtěla napsat, že díky mé velké spotřebě mi brzo narostou křídla... Ale jooo, já přece vím, že to je stehno!

Pečené na olivách s rýží a restovanou zeleninkou - cuketa, paprik, mrkev, kukuřice. 


S pohankou, paprikou, mungo klíčky, vařeným celerem a mrkví.


S pečenou dýní, grilovanou paprikou a cuketou.


Až jsem z toho dostala strašnou chuť na pečené stehýnko. Vy ne?

Dneska asi chuťovek stačí, což? Ale mám v záloze plno dalších...mhmmmm...

Bye, bye

Blondy

6 komentářů:

  1. nevadí, že je to stehno.. pořád je to kuře a to křídla má! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To samé mi řekla ségra :D já jen aby si někdo neřekl, že nevím, jaký je rozdíl mezi křídlem a stehnem :D

      Vymazat
  2. čáu miláčková :) taky se mám fajn! zrovinka jsem přišla z procházky (díkybohu) - zatahuje se :(
    a čtení mě též celým dnem provází :)
    na jahůdky ani nemám chuť, divné.. ty lívanečky bych si dala hned :) a mango taky!
    a kuřátka žijou!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda kočko! :) U nás už se bohužel též zatahuje :(
      Fakt ne? Já bych jedla jahody pořád! :) a jahodovou dřeň z rozmixovaných jahůdek...
      Ta kuřátka na mém talíři už nee! :D

      Vymazat
  3. Stehýnko mi nejede, mám radši prsíčko (bože, to zná perverzně!:D). A borůvky taky miluju, už se těším na ty čerstvě natrhané. Zajímalo by mě, kde pěstují ty, co se prodávají v chlaďáku v obchodech, vypadají, voní a chutnají úplně jinak než ty letní z našich lesů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D prsíčka mám taky ráda, ale nejsou tak šťavnatá, jako stehýnka (joo, zní to perverzně :D)...
      Upřímně, já to možná radši ani nechcu vědět.. Ty uměla hnojiva a všechno udělá své, proto chutnají jinak... Čerstvé z přírody je vše nejlepší.

      Vymazat