čtvrtek 20. června 2013

Co nového v kuchyni (4)

Ahojte!

Jak se máte? Už jste kapitulovaly a ani se nehnete?

Sice miluju jaro a léto a teplo a sluníčko, ale ty pitomé komáry absolutně nenávidím! (Kdo by je taky miloval...). 
Představte si moje zděšení, když jsem se ráno koukla do zrcadla a pravé oční víčko jsem měla 2x větší!!! Takže k mému rannímu pomačkání celého obličeje a parádnímu rozcuchu se přidalo ještě toto. No krááása. Dobře, to by ještě nebylo tak hrozné (i když jsem vypadala, jak kdybych dostala pořádně pěstí), ale ono to ke všemu ještě tak hrozně svědilo a zkuste si pořádně poškrábat oční víčko! Grrr...

Jo a včera jsem opět byla v M&S, bo došlo už i DRUHÉ arašídové máslo! Vzala jsem si přesně 120 Kč na dvě. Fakt jsem včera měla namířeno pouze pro ně! Ehm.. Zapomněla jsem si vytáhnout z peněženky platební kartu... Asi jsem fakt šílená blondýna a od včerejška mě budou v M&S vítat s otevřenou náručí.

Ale dneska Vám ukážu, co jsem si koupila ve svém oblíbeném obchůdku se zdravou výživou Na hradbách. Znáte někdo? No, řekněme, že se zase jedná o další obchod, ve kterém moje peněženka brečí a břůško se raduje. Já bych tam nejradši koupila úplně všechno! (Už zase... Ale naštěstí neberou karty!)

Takže jako první jsem sáhla po rýžové instantní kaši Nomina. Už mám doma jáhlovou, tak jsem ji pořídila kamarádku. Přimíchávám je k ovesným vločkám a kašičky jsou výborné! A že je teplo na kašičky? Ale kuš, poliju studeným jogurtem, přihodím mražené ovoce a je to.


Aaaaa teď amaranth! Miluju bezlepkové věci (a svůj kokosový chlebík), takže jsem brala hned dvě tyto dobroty s amaranthem. Medové oválky s kokosem a medový Pop Mix.
V Pop Mixu jsou různá pufovaná zrna, např. amaranthu,  jáhel, kukuřice... nejlepší do jogurtu. Oválky jsou hlavně z kukuřice, amaranthu a kokosu.


Jo a jinak kdyby někoho zajímalo, co ten amaranth vůbec je, tak se může kouknout tady.

Verča se na svém blogu zmiňovala o pražených sojových bobech a já je konečně objevila! Jsou strašně dobré a chutnají úplně jako moje milované pražené arašídy! 


A teď něco z Globusu.
Bezlepkový pohankový chleba se chutí podobá třeba takovému fitness chlebu z Tesca, ale je patrná nahořklá chuť pohanky. Mně teda strašně moc chutnal a nejlepší je opečený v topinkovači s arašídovým máslem a jahodovým džemem! Prostě klasika.


Jako další tady mám tuto žampionovou pochoutku vyrobenou z tofu a pohanky od firmy Veto. Ještě mám doma bylinkovou a obě dvě jsou strašně moc dobré, takové jemňoučké! Když je rozmíchám s pár lžícemi jogurtu, tak z nich je dokonalý dip pro namáčení třeba opečené zeleniny nebo do salátů. 


A to bych nebyla já, abych na závěr nepřihodila aji nějakou tu sladkou, úplně totálně přeslazenou prasárničku.  To mi řekněte, kterého moulu napadlo vzít karamelové sušenky, rozmixovat je, vytvořit z nich tuto pomazánku, která je tak příšerně sladká, až máte nutkání tu blbou lžičku do ní pořád a pořád a pořád bořit...? (Ale bořit ji do arašídového másla je mnooooohem lepší!) Kdysi dávno jsem tyto sušenky vždycky futrovala u taťky v práci, bo je dávali na firemních jednáních ke kávičce, takže jich měli plný šuplík a tato pomazánka mě zajímala. No, zkuste sami (a zkažte si zuby).


Mimochodem dala jsem avokádu druhou šanci... A prostě ne, nebudeme kamarádi.

Zítra mi držte všechny palce! Mám poslední zkoušku a už chci konečně ty prázdniny!!!

Krásný zbytek dne! Jdu si udělat místo v mražáku...

Blondy

5 komentářů:

  1. Mě by spíš zajímalo, jak dokážou ze sušenky udělat pomazánku, to bude asi dobrá chemie..:D

    OdpovědětVymazat
  2. u spencera je lepší si držet peněženku a nenechat se rozptylovat těma dobrotama:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peněženku držím, dobrotama se rozptyluju a díky tomu ony nenápadně vytahují z té peněženky penízky...karty... :D

      Vymazat
  3. snad tě ti komáři nechají! a s M&S mě přestaň laskavě štvát!:D i se zdravýma výživama!
    bane, jen si nakupuj, je to supr:-*
    nic z tvých novinek jsem ještě neměla :) jen vzoreček Speculoosu, který mě taky nijak zvlášť nenadchl:D ale sůši jsou fajn a avokádo taky ne-e

    OdpovědětVymazat