úterý 18. června 2013

Zdravě z mého stolu (2) a dokonalý výlet

Krásný mega super tropický den!

Žijete? Nebo jste zavření v mrazáku?

Opět a znova si zrovna vychutnávám svoje milované odpolední kafíčko a s kapkami potu rašících mi na čele přemýšlím, zda-li to byl dobrý nápad. Jestli by takové pořádně vychlazené ledové frappé nebylo lepší...?

Dneska dopoledne jsem podnikla se svoji kamarádkou M dokonalý výlet! Uvidíte níže.

Jo, a pokračuju ve výzvě!
Poprvé jsem ochutnala platýze! Ano, přesně tak! Tu placatou rybu, co si na břůško nevidí! Koukal na mě z kupy ledu a já si říkala, že ho musím zkusit.


A jak nejlépe připravit jakoukoliv rybku? Lehce nakořenit rozmarýnem či tymiánem (šalvějí...co, Gisele?), poolejovat olivovým olejem, šoupnout na rozpálený gril, po 5 minutkách otočit a dokonalá grilovaná rybička je hotová! (Trošku se mi rozpadl, potvůrek jeden placatý)


K tomu samozřejmě nesmí chybět plná mísa grilované zeleninky...


...a s chutí do toho!


Jinak platýz byl moc dobrý, takový jemný a asi bych ho přirovnala k mořskému vlku nebo tilapii.

Dneska ráno jsme se tedy s M vydaly na "malý" super-mega-bomba výlet. Hádejte kam!


Znalci poznali, že na Lysou Horu a byl to ten nejúžasnější trek posledních týdnů...měsíců...co jsem zažila. 
Ráno bylo krásně a ještě nebylo tak vedro (teď bych pošla po pěti metrech), takže jsme si to maximálně užily! To ticho, příroda, sluníčko...prostě dokonalost! Já tohle neskutečně moc miluju. Přesně tohle je pro mě ten správný relax. Sice na cestě zpět sluníčko už pálilo docela solidně a spáleninky se nevyhly ani mně (to bude krááásná noc!) a kolínka taky trošku bolí, ale bylo skvěle a ty zážitky mi nikdo nevezme. A že mě čeká ještě jedna poslední zkouška a měla bych se na ni učit? S prominutím nakakat a rozmazat...! Já potřebovala nutně vypnout, vydechnou a uvolnit se, což se mi maximálně podařilo! Teď to učení snad půjde líp (haha).



A tady vyhlížím světlejší a optimističtější zítřky...


...protože prostě tohle je MŮJ SVĚT!


Milujte svůj život! Vždyť je přeci na světě tak krááááááááááásně a žijete jen jednou!!!

Pěkný zbytek dne!

Blondy

11 komentářů:

  1. strašně se mi líbí tvůj styl psaní :) jinak žiju, ale mám sto chutí do toho mrazáku zalézt! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Já teda měla dneska obrovské nutkání do něj vlézt :D

      Vymazat
  2. Joo, přesně tak, se šalvějí, má milá Blondy :)*
    Frappé v tomhle vedru by určitě bylo lepší, teplá kafíčka si nechej na večeři, kdy začne taková ta letní bouřka, to miluju :)
    Platýz je tady krasoň, nikdy jsem ho nejedla, ale mám ráda ryby, takže by mi určitě chutnal. A s tvou tvojí přílohou bych si ho na 100 % dala, mňam mňam :)
    Výlet musel být krásný, ty fotky...ach, taky to mám tak ráda. Příroda je všemocná, škoda že na ni tolik lidí tak zapomíná, že?

    Měj se hezky i ty!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kafíčko večer nemám moc ráda, to radši teplé mléko.. no, teď už radši ledové :D
      Tobě určitě bude chutnat! ;) ale pozor na kosti, má jich dost, takových drobných :/
      Tak tak... Příroda je dokonalost a já na ni nedám dopustit! :)

      Vymazat
  3. Já v takovémto vedru odmítám už i teplé obědy, natož tak kávu nebo čaj :D A z ryby bych měla asi respekt, trochu mě děsí když má pořád stejný tvar a není nijak naporcovaná, ale určitě musela být skvělá, hlavně s tou zeleninkou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teplé obědy dávají zabrat i mě :D ještě, když je v tom vedru musím nejdřív uvařit :D
      Tak platýze možná prodávají taky jako filety :) kdyžtak můžeš zkusit..

      Vymazat
  4. upřímně se docela divím, že jsem v tom mrazáku ještě neskončila, šla bych i dobrovolně snad:D kafe v těhle dnech nemůžu, jedině vychlazené latté a čaje taky jen studené. z ryb, co mají na talíři ještě hlavu, mám děsný respekt, to bych asi jíst nemohla:D ale ráda bych ho ochutnala, ryby mám ráda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to trošku divné, když na Tebe ta rybka pořád kouká a Ty se ji zrovna vrtáš v břůšku :D

      Vymazat
  5. S taťkou pořád jíme ryby, tak mu musím říct, ať koupí plantýze! :)
    Jinak krásné fotky. Určitě to byl parádní výlet :)

    OdpovědětVymazat
  6. platýze jsem měla prvně na workshopu!:) uzeného :) mňam, ale možná bych si dala spíš tu zeleninku!:D ta vypadá ještě líp
    a výlet musel být prima :) supr fotky!

    OdpovědětVymazat