pondělí 3. června 2013

Jen tak...

Pěkný večer...

To je ale únavné počasí, což? Upřímně, jsem fakt ráda, že nemusím do školy a kempuju doma v suchu a teple, ale zase učení na zkoušky též není žádná výhra. V tomto počasí se mi ani myslet nechce. Takové jedno velké "OFF" mého mozku.

Po včerejším snídaňovém speciálu jsem ráno nemohla jinak, než si na snídani připravit lívance. Z půlky banánu, ovesných vloček, vajíčka a prášku do pečiva jsem udělala tyto krasavce:

a přelila bílým jogurtem, zakápla javorovým sirupem a posypala nasekanými pekanovými ořechy (mimochodem chutnají stejně jako vlašské...pro někoho novinka?). 
Takto jsem se psychicky připravila na učení, které přišlo vzápětí...bleee... Pak jsem se samozřejmě ještě během dopoledne, krom učení, stihla vyblbnout na spinningu a po pořádné makačce musel přijít zasloužený oběd - moje milovaná dýně s červenou čočkou.
Žampiony jsem orestovala na lžíci olivového oleje, osolila, opepřila, přisypala na kostičky nakrájenou dýni a nechala spolu pět minut opékat na pánvi. Poté jsem přidala nakrájená rajčata a kukuřici, vařila asi 10 minut, než se veškerá tekutina zredukovala a nakonec ještě přihodila uvařenou červenou čočku, granulovaný česnek a Korma pastu (Tikka došla :/).
Dokončení přišlo ve formě bio čerstého kozího sýru.
Pochutnala jsem si jak cyp!

Rozhodla jsem se, že dneska udělám radost svoji sestřičce a upekla plněné "koblížkové" muffiny. Muffiny dělám už několik let, ale poprvé mi ty potvory malé utekly (moooc negativní energie ve vzduchu). Jinak měly fakt úspěch a o recept Vás neochudím. Jsou dokonalé! (A do těch svých "fešáků" jsem zase narvala arašídové máslo. Překvapení?)

Snad dnešek přežíváte v klidu a v pohodě a to počasí na Vás nemá moc velký dopad.

Jdu si dát "záprdkovou" vodu.

Blondy

6 komentářů:

  1. já se k tomu počasí snad radši vyjadřovat nebudu už, a do školy musím!:D
    pekanové mi moc nejedou... :) a obídek vypadá supr :) ikdyž dýně mi moc nechutnala
    a kozí sýr je slast!
    na receptík se těším :) a až tak v klidu to neprožívám... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať Ti to ve škole rychle uteče! :) A všechno bude v pohodě, neboj ;)
      Kozí sýr je mňamka a recept dodám co nejdřív :)

      Vymazat
    2. má ségra není hodná, je to ta největší svině na světě, jen pro upřesnění
      netuším co jí přelítlo přes nos, asi je nechtěla

      Vymazat
    3. Aha, to jsem nevěděla...promiň... Ale jsou pěkné...

      Vymazat
  2. Nezáleží na tom, jak to vypadá, ale jak to chutná!:)
    Dnes bych se u tebe tedy nenajedla, nemám ráda dýni. Kozí sýr jsem nikdy neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však se nakonec snědly a měly úspěch :) a kozí sýr vyzkoušej, je fakt moc dobrý, úúúplně jiný level než eidam 30 ;)

      Vymazat