středa 8. května 2013

Jak jsem "tomu" taky propadla...

Krásný slunečný den Všem!

Každý krásný a takto prozářený slunečný den si říkám, jak je neuveřitelné, že to sluníčko vždycky tak strašně dobije energii. Vždyť v takové dny se ani nejde mračit, ten úsměv na tváři mám jak přilepený sekunďákem a prostě nejde dolů :D. A ještě si dám svoji lekci bikram jógy a budu opět naprosto v rauši. Jojo, dnešní den bude stát za to :).

Ano, tak přesně tak to vypadalo, když jsem tento příspěvek ráno psala a pak zapomněla publikovat :D. No, nevadí, svoji lekci bikram jógy už mám za sebou, ta bouřka mi úsměv z obličeje taky nesmazala a takové počasí využiejem třeba k domácímu relaxu s knížkou nebo filmem, což? :)

A dnešní téma bude zas a znova o jídle. No jooo, když já tak strašně ráda jím, tak se mi nemůžete divit a navíc jste taky určitě rádi, že se seznámíte s něčím novým, na čem si pochutnáte :).


Už několik týdnů si to nechci ani připustit. Říkala jsem si, že tohle se mi mi nikdy stát nemůže, celý svůj život jsem "tomu" odolávala, ani mě "to" moc nelákalo a navíc, vždyť "to" ani není moc dobré. Ale ne nadarmo se říká "nikdy neříkej nikdy". Po úterní návštěvě Marks&Spencera (ano, bylo to dne 30.4.2013) jsem věděla, že je konec.. Je ze mě totální závislák na ARAŠÍDOVÉM MÁSLE a ARAŠÍDECH!




Jak to všechno začalo? Je to asi 8 Let zpátky, co jsem si koupila svou první skleničku arašídového  másla a to z jednoho prostého důvodu: v té době to byla úplná novinka, co k nám přišla z amerických filmů a seriálů a kdo by nechtěl ochutnat něco, nad čím se Brad Pitt v Seznamte se, Joe Black, tak rozplýval? V té době to byla poněkud dražší záležitost, ale já si říkala, že určitě bude stát za to. Jaké však bylo překvapení, když jsem přišla domů, sklenici otevřela, lžičkou ochutnala a byla naprosto zklamaná. Tak je to slané nebo sladké nebo co?? No, sklenici jsem odložila do skříně, pak možná ještě jednou vyzkoušela máslo na přípravu toho všemi vychvalovaného toastu s arašídovým máslem, marmeládou a banánem, ale jinak ve skříni zrála (hnila?) dál, až jsem ji po čase vyhodila.

Pak byl několik let klid a pokračování mých zažítků s arašídovým máslem pokračovalo, až když jsem si začala pročítat blogy, jako např. tento nebo tento, a slečny jej tak moc vychvalovaly, že jsem "pod nátlakem" (:D) byla donucena si koupit v Tescu další skleničku. Většinou nedávám nikomu a ničemu druhou šanci, ale budiž, zabořila jsem lžičku do másla a ochutnala. Moje chuťové buňky naprosto explodovaly!! Ono je to tak nějak sladké i slané a je to DOKONALÉ!!! Ještě, ještě, JEŠTĚ jsem chtěla, jak smyslů zbavená. Od té doby je arašídové máslo, jen tak slíznuté se lžičky a roprostřené na chuťových pohárcích jazyku mým jedním z nejoblíbenějších jídel... a toast s arašídovým máslem a jahodovou marmeládou? Uaaaaa...mhmmmmmmmm... :).

Zatím jsem měla možnost ochutnat jen od několika značek (ale i tak je to za těch pár týdnů celkem dost). Moje první tedy bylo koupeno v Tescu (vlevo), je jemné, bez kousku a má nejvýraznější arašídovou chuť ze všech. Je opravdu výborné a pokud chcete arašídové máslo ochutnat, vřele doporučuju začít s tímto. To vpravo je od Alnatury, s kousky arašídů, a není špatné, jen mi přijde takové "slanější" a má méně výraznou chuť, asi jej využiju spíš na pečení arašídových sušenek (příští týden premiéra :)).




No a po již zmíněné úterní útoku na Marks&Spencera mám doma tyto dva miláčky (byla 20% sleva na snídaňové produkty). Koupila jsem hned jak jemné, tak i s kousky a obě dvě jsou naprosto ÚŽASNÉ!! Skvělá, jemná, tak akorát arašídová sladko-slaná chuť!! Asi nejlepší ze všech, ale to z Tesca jim je v patách :D.



Jak už jsem se ziňovala, tak nejlepší je jen tak, slíznuté se lžičky, ale i na toustu s marmeládou, s rozmačkaným banánem, s ovesnou kašičkou, na slano s grilovanou zeleninou a nebo v omáčce ke kuřecímu masu je výborné. A jsem moc zvědavá, jak dopadnou ty sušenky. Pokud dobře, tak určitě dám receptík :).

Jinak včerejší banánovo-mandlové muffiny dopadly náramně! Strašně jsem si pošmákla, takže během pár dní (zítra? :D) se můžete těšit na recept.

Jedno z největších přiznání v mém životě je za námi a pro dnešek už je to asi (radši) všechno, jde se relaxovat :).

Krásný svátek!

Blondy

P.S. Už kvetou!! Jooo, moje milované šeříky!! Hned jsem ráno orvala (pěkně si nakradla :D) půlku Ostravy :).



2 komentáře:

  1. Krásný článek! Pro mě je teď arašídové máslo jediný pamlsek, takže na něj rozhodně nedám dopustit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Já taky ne, ale musím uznat, že je to fakt "droga", naštěstí zdravá (v mezích možností :D).. mně stačí otevřít sklenička a jen si přičichnout a jsem jak v jiném světě :D

      Vymazat