čtvrtek 23. května 2013

Žeru si jako král(ovna)

Pěkné dopoledne!

Dneska to bude zase o jídle a vůbec se není čemu divit. Já bych se aji ráda zamyslela nad "něčím" a pořádně se rozkecala (rozepsala?), jenže když se celé dny učím, tak potom už mi nezbývá moc sil a nic jiného, než "vypnout a nepřemýšlet", mě neláká. A to se pak těžko člověku nad něčím přemýšlí, když má "vypnuto a nepřemýšlí", a nad psaním o jídle moc přemýšlet nemusíte (navíc se na ty fotky pěkně kouká). Fuj, to bylo trapného přemýšlení o přemýšlení... Už teď mám dost. Ale slibuju, že jak nebudu přemýšlet nad školou, tak se určitě nad "něčím" pořádně zamyslím (a unudím Vás tím k smrti).

Včera jsem byla na oběd s maminou I. I ví, že mám strašnou slabost na sladké a ráda zkouším nové věci a tak pro mě měla malý dárek - "britskou" malinovou omáčku:



Samozřejmě jsem ji hned musela vyzkoušet a zakomponovat do svoji odpolední svačinky...a že to byla pochoutka! Omáčka je krásně tekutá a ani ne moc sladká, něco jako když rozvaříte maliny s vodou a troškou cukru :)

Na svoji královskou svačinku jsem využila ještě:


Tvarohový fitness krém jsem ochutnala poprvé a vůbec není špatný. Má takovou hustší konzistenci, něco mezi tvarohem a zakysanou smetanou a taky tak chutná (tak ještě aby ne, když to má být směs zákysu a tvarohu...).
A rýžové bio piškotky z mé oblíbené Biopekárny Zemanka už znám, jsou moc dobré, takové nadýchané a jemné (navíc bezlepkové, z rýžové a kukuřičné mouky).

No a teď naprosté překvapení pro všechny, byla jsem hrozně originální a prostě si vytvořila...jako nejlepší by to bylo nazvat "tiramisu", jenže ono to s tiramisu mělo společné možná jen ty piškoty... I když možná ani to ne... Jen to vrstvení...? Však já si to nějak pojmenuju (tsss...tiramisu...už teď by mi každý Ital záviděl).
Tak jsem se pustila do vrstvení: krém, piškotky, krém, omáčka, piškotky, krém, rozdrobené piškoty, omáčka a voilá...skoro královská svačka je na světě. Pozor SKORO! Ještě jsem to šoupla na dvě hodinky do lednice...

...a potom servírovala jak jinak než s arašídovým máslem (jop, musela jsem ho tam nacpat) a slaďoučkou jahodou. Takže bych to nazvala "Malinovo-tvarohová fitness piškotová miska s jahodou a arašídovým máslem" (hrozně originální)... 

...aneb ŽERU SI JAK KRÁLOVNA! (Muhahaha...)


Jdu pokračovat v učení, zítra mě čeká zkouška těžká, jak cyp, tak mi držte všechny palce!

Blondy

P.S. Tento příspěvek je věnovaný speciálně moji milované B, které svým blogem neustále dělám chutě. Haha!

10 komentářů:

  1. No, mňam, závidím. Pěkně sis to připravila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Škoda jen, že člověk si to tak krásně nachystá a pak když 2x zaboří lžičku, hned to zmizí :D

      Vymazat
  2. Krása a určitě Ti to dodalo energii na další učení! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš, jsem pak tak dvě hodinky jela jako drak :) poté mi mozek začal stávkovat :D

      Vymazat
  3. "tiramisu" vypadá božsky! Tyhle piškoty mám taky moc ráda! Jen mne štve ta cena... jinak u testů v autoškole budu držet palce, až to příjde "naživo" :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jo no, ta cena je poněkud vyšší, stejně jako u všech produktů ze Zemanky, ale zase ta chuť...mají fakt výborné výrobky... A za držení palců moc děkuji, sice to nebyla autoškola, která mimo jiné oproti dnešní zkouše byla naprostá brnkačka, ale zase mi to přineslo štěstí, stejně jako u zkoušky v pondělí :)

      Vymazat
  4. nojo, samý dobroty koukám .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš a dohromady to byla jedna velikánská DOBROTA! :D ;)

      Vymazat
  5. tá pochuťka vyzerá lákavo. samé dobré veci

    OdpovědětVymazat