pátek 17. května 2013

Kolik je "tak akorát"?

Pěkné ráno!

Utíkám se rychle učit (chjooo, to zkouškové mě jednou oddělá), ale mám na Vás jeden vééélký dotaz. Nebo spíš zamyšlení...? A ano, zase to bude něco ohledně mého oblíbeného tématu a to arašídovém másle. Jak si tak pročítám Vaše blogy, skoro všechny do jedné jste závislé a milujete arašídové máslo, což mě úplně neskutečně fascinuje :D. Jop a díky Vám jsem mu taky dost propadla. Ale DĚKUJU!!! Je to lahoda a moje chuťové pohárky tančí samou radostí sambu, když jim ho dopřeju (tak jim poslední dobou dělám radost celkem často, ale co bych pro ně neudělala, že?).



Teď k dotazu. Při dnešním a včerejším a předvčerejším...atd...atd...lžičkování, vyjídání, rabování, náletu... (no prostě říkejte si tomu, jak chcete) na sklenici s arašídovým máslem, jsem přemýšlela nad tím, kolik je "tak akorát". Jedna lžíce za týden? Co dva dny? Denně? Půl sklenice denně? Jak to máte Vy? Kolik arašídového másla za den (popř. týden) sníte a kolik si myslíte, že je ještě "normální"? Které je Vaše nejoblíbenější a jak ho máte nejradši? (Že se tak blbě ptám...Asi je mi úplně jasné, že lžičkou přímo ze sklenice :D). Nějaké rady a tipy? Moc děkuji za odpovědi, opravdu by mě to strašně moc zajímalo :).



Btw. Mně se strašně líbí lžičkování :). Ale jím ho většinou tím, co je po ruce. Např. dneska ráno nožem, včera vidličkou a předevčírem jsem do něj strčila ruku. Jojo, jsem čunče a závislák.

Mějte krásný den!

Blondy

6 komentářů:

  1. Já jsem si arašídový máslo jedou koupila, protože si ho všichni chválily.. no a neříkám, že mi nechutná, ale né že bych se jím musela cpát pořád.. Prostě občas ho posnídám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tak též ze začátku měla, sem tam posnídat, ale nic úžasného :) Nechápu, proč mi poslední dobou tak strašně moc zachutnalo :D

      Vymazat
  2. Také miluji arašídové máslo, o tom žádná, ale je pravda, že kdyby se člověk nehlídal, tak by to klidně mohla být jednodenní záležitost. Já se ho snažím mít vždycky na měsíc, cca, když vidím, že už dochází, tak na něj raději na nějakou dobu zapomenu ... On by to pro mě byl nakonec docela hodně kalorický mls! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, to máš pravdu a závidím Ti, že na něj dokážeš na nějakou dobu zapomenout, mně to totiž tak nějak pořád nejde :D

      Vymazat
  3. dneska jsem si jedno právě pořídila! :D

    OdpovědětVymazat