neděle 5. května 2013

Můj (zatím) největší gastronomický zážitek

Pěknou neděli!

Tak jakpak se dneska máte? Konečně se nám to počasí trošičku umoudřilo, tak doufám, že toho využíváte a nesedíte pořád doma :). Já se mám dneska fáááááááááájně :). Ne, nejsem opilá a ani nejedu na žádných drogách, jen jsem se krásně vyspala a pak si dala svoji nedělní super hodinku a půl bikram jógy a cítím se úúúúúžasně (už jsem s těmi dlouhými opakujícími se samohláskami otravná, co? :D). Sice se musím dneska učit, bo mám zítra nějáké zápočty, ale myslím, že tohle mi dnešní den nezkazí, nedovolím to.

Dneska jsem Vám chtěla přidat další receptík na opravdu božský (fakt božský!!) tvarohový koláč, ale pak jsem si to rozmyslela a řekla si, že dneska by to mohl být zase pro změnu kecací příspěvek, o něčem z mého (hrooooozně zajímavého) života. Opět to ale bude o jídle - o mém (zatím) největším gastronomickém zážitku, co jsem doposud zažila. Je to sice skoro už měsíc a půl, ale vždy, když si na něj vzpomenu, úplně se mi pod jazykem spustí sliny a mám co dělat, abych je nezačala utírat po bradě :D. Takový je můj Pavlovův reflex, když si vzpomenu na to, jak jsme byli s rodinkou na "HUMŘÍ HODY".


Před půl rokem (asi?) nás taťka vzal do jedné restaurace. Tato restaurace je trošku..no jak bych to napsala...v prdelkovicích, přesněji v Lubně. Nic Vám ta vesnice neříká? A co Frýdlant nad Ostravicí? Už víme? :) Tak přesně tam se nachází italská restaurace TUTTO Ristorante & Spa s fajnovým italským kuchařem, kde jsem poprvé vyzkoušela dokonalou dýňovou polévku. Nebudu Vám přesně do detailu popisovat její chuť, protože kdo ji nevyzkoušel, prostě nepochopí. Avšak to jsem ještě netušila, že asi za čtyři měsíce tady zažiju, no ono se to teď hodí napsat, skoro gastronomický orgasmus :D.  

Humra jsem nikdy v životě neměla a strašně si ho přála zkusit a tatínek zrovna slavil narozeniny, tak jsme se vydali oslavovat na Humří hody. Dostjsem se těšila a pak, když přede mě přinesli půlku grilovaného humra s grilovanou zeleninou a domácím italským chlebem (zrovna vytaženým z pece), jsem byla v sedmém nebi. 

Moje "porcička"

Ne, teď zjišťuju, že v sedmém nebi jsem byla, až když jsem humra poprvé ochutnala. Pokud máte rádi krevety nebo garnáty, tak si představte jejich chuť a tak nějak chutná humr, akorát asi o milionkrát lépe!!! A k tomu ta zeleninka, chléb...ježíš, lidi, už mi zase kapou sliny sliny na klávesnici a to jsem zrovna doobědvala :D. Sice to byl v určitých chvílích boj, hlavně když jsem narazila na klepeta a nožky, svině malá kladla odpor jak cyp, ale ta třičtvrtěhodina, než jsem ho celého rozpracovala a zpracovala stála za to...Aspoň jsem si to maximálně vychutnala :D.

Bohužel to nebyla žádná levná záležitost a je mi jasné, že takový zážitek s humrem zase dloooouho nezažiju, ale proč si jednou za čas nedopřát? Pokud budete mít možnost, tak určitě Všem směle doporučuju humra vyzkoušet, protože třeba se to pro Vás stane taky takový velký gastronomický zážitek, jako pro mě a nebudete litovat :) (a budete mi děkovat a klanět se přede mnou :D).

A jaký je Váš doposud největší gastronomický zážitek? Taky s humrem? :)

Mějte se krásně!

Blondy

P.S. Tady máte malinkatý návod k tomu, jak jíst humra. Já spíš dala přednost síle, než nějakým trikům a fintám :D.

2 komentáře:

  1. Humra ani krevety jsem ještě nejedla, ale připomněla jsi mi scénu z filmu Julie and Julie, který dávali o víkendu.

    Vrahu humrů! Vrahu humrů! :D

    Muselo to být výborné, závidím. :)

    P.S.Bylo by od tebe hezké, kdyby jsi v nastavení komentářů zrušila potvrzování komentářů opisováním nečitelných slov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, ten film jsem viděla! :D .. Bylo to výborné a děkuji za upozornění, už jsem to zrušila, ani jsem nevěděla, že tam mám něco takového nastavené...

      Vymazat